Thursday, September 06, 2007

New Podcast!

Επιστροφή και στις εκπομπές, έστω προσωρινά μέσω podcast και οχι live...
Εχω επιλέξει 12 κομματάρες και μέσα στην εκπομπή σας έχω και μια έκπληξη... Ειναι το όνομα που επέλεξα για την εκπομπή μου. Σκεφτόμουν διάφορα αλλά ήταν όλα τετριμμένα, δεν μου άρεσε τίποτα, μέχρι που μου ήρθε στο μυαλό κάτι και το βρήκα!

Περιμένω τα σχόλια σας για το όνομα που έχω επιλέξει αλλά και για την playlist ;)

Playlist

01. Magic Soul Orchestra - The Head (Original mix)
02. DB Boulevard - Point of Dub
03. Gabin - Azul Anil
04. Souj Music feat. Kimblee - Fade
05. Zac F - 4 things 2 remember (loving moonlight club mix)
06. Sergio Del Rio - Guloo
07. Milk and Sugar - Shut Up (club mix)
08. 18 καλοκαιρια μετα - Αυγουστιάτικο φεγγάρι (dimi Phaze mix)
09. Marsheux - People's Mind
10. Peter Bjorn and John - Young Folks
11. Papas Fritas - Way you walk
12. John Legend - Save Room